Školení a vzdělávání

slider

Zásady úspěšného prodeje

Velmi dobrý obchodník je ten, který zná nejen skvěle produkt a dokáže zákazníkům poradit, ale dokáže také dát "něco navíc". Jeho zákaznici se budou rádi vracet a doporučí Vás a Vaši společnost. Obchod není jen o maximalizaci zisku. Dobrý obchodník je spokojený sám se sebou a jeho zákazníci mu rádi otevírají dveře a uzavírají nové a nové obchody. V rámci tohoto kurzu Vás chceme seznámit se základy komunikace, principy efektivního a úspěšného prodeje, tak aby se pro Vás stalo obchodování efektivní a příjemnou "hrou".

Cíl:

Osvojit si základy verbální a neverbální komunikace. Zefektivnit práci obchodních zástupců, aby se zvýšilo procento úspěšně uzavřených obchodů. Budovat vztah se zákazníky pro možnost další spolupráce a získání dobrých referencí.

Témata:

  • Osobnost prodejce - rozvoj obchodního potenciálu
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Prodejní rozhovor - zacílení na potřeby zákazníka, prezentace, argumentace
  • Vyjednávání - zajištění nejvýhodnějších podmínek s ohledem na spokojenost zákazníka
  • Budování zákaznické zkušenosti - vztah se zákazníky, získání referencí
  • Zákaznická typologie
  • Procvičování teoretických zkušeností v praxi

Pro koho je kurz určen:

Pro všechny, kteří přicházejí do styku se zákazníky a zabývají se prodejem a obchodní činností.

BRIDGE TRAINING s.r.o.

Erbenova 383

537 01 Chrudim


Mgr. Soňa Nekvapilová, MBA

tel.:

+420 777 350 405

e-mail:

nekvapilova@bridge-training.cz


Milan Soljak

tel.:

+420 602 424 707

e-mail:

soljak@bridge-training.cz

Nezávazná poptávka